כולנו שפויים, לכאורה.

שמי גדי נשוי לתמר, אב לשני ילדים, שמעדיפים אנונימיות כדי שלא ייקושרו אלי. גר באילת, וחולם על טוסקנה.
יש לי דעות נחרצות, כמעט בכל עניין אבל אני מגלה גמישות כדי לשכנע אחרים לקבל אותן.
חילוני בהשקפתי, גוי בעיני רבים, אבל יהודי לעומת הרפורמים, בעיני אותם שמחשיבים אותי לגוי.
מי הוא יהודי? בעיניי, כל מי שהיטלר היה הורג בגלל יהדותו (ורוצה להיות יהודי) וכל מי שרואה עצמו כיהודי.
מי הוא ישראלי? כל מי שחי בישראל ולא פועל נגדה (כפוף לשיקול דעתי הסובייקטיבית).
במפה הפוליטית אני איפה שהוא בין השפויים לכאורה של הליכוד לבין אלה של מרץ.
יש לי חמישה תחביבים עיקריים, לצחוק, לבשל, לגלוש באינטרנט, לבזבז זמן ולשרוד. סדרי העדיפות משתנים.
על מה אני מתכונן לכתוב? בעיקר, על הכל. אני אסביר למה אחרים טועים, ועוד יותר למה אני צודק.
אדריך את מנהיגי העולם, בעיקר את דוברי העברית שבינם, איך לממש את המנדט שהופקד בידיהם.
אשתדל ברצינות להצחיק גם אתכם. אסביר את הבדיחות לאלו שלא יבינו ואתנצל בפני אלה שנפגעו.
אני מבטיח לא להוסיף תוכן פרסומי, (כפוף למצבי הכלכלי ולהצעות שאקבל).
אני לא אלאה אתכם במתכונים, גם לא בתוויות, ובעיקר לא באלמנטים שמעכבים את עליית הדף.
מעל הכל, אני מקווה שהבלוג יצדיק את טרחתכם וזמנכם.
תהנו, או שלא,
גדי

יום רביעי, 5 במאי 2010

עוצו עיצה ותופר.....עצות חינם למתלבטים.

אברי גלעד הציג בתוכניתו 1 נגד 100 בחור שמנהל עסק של עצות בשקל.הבחור השתלט על קרן רחוב ועושה הון מחולשותיהם של העוברים ושבים. החלטתי לשבור את המונופול שלו ולחלק עצות חינם. תתקבלנה שאילתות במייל allegedly.sane@gmail.com וכתגובה לרשומה, בתנאי שהן לא פוגעות ולא מונעות מרשע.בקריאת העצות יש משום הסכמה להמנע מיישומן והכרה בעובדה שערכן כמחירן.

התלבטות נעימה

14 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  2. סופסוף עשית זאת. נפלא!
    טליה

    השבמחק
  3. כאן אתה חופשי להמליח ולפלפל כאוות נפשך! נבוא לטעום את התבשיל....
    בהצלחה!!!

    השבמחק
  4. יופי וכל הכבוד, אכן הגיע הזמן, בהצלחה

    השבמחק
  5. גדי,
    ברכות ואיחולים על פתיחת הבלוג החדש.
    אין לי ספק שהוא הולך להיות איכותי.

    דונה קישוט

    השבמחק
  6. חבל שלא ביקשתי מיליון דולר כי כבר כמה זמן רציתי להתיעץ איתך לגבי ענין שחשוב לי ואני מעריכה את סגנון החשיבה והתשובות השנונות שלך הזוי שאני מכירה אותך רק וירטואלית אבל ההכרות הזאת מספיקה לי כדי לקבל ממך עצה
    נב
    איפה אפשר להתיעץ איתך כאן בתגובות ?
    מקווה שלא תצחק עלי בכל אופן בהצלחה גדי
    מחכה לתשובה דנית

    השבמחק
  7. תודה, אם את רוצה פרטיות אז במייל allegedly.sane@gmail.com
    או כתגובה לאיזה רשומה שאת רוצה אפילו אם היא לא קשורה.
    זה בלוג בלי off topic

    השבמחק
  8. שלום גדי
    ברכות לפתיחת הבלוג שלך.. מקווה שתתמיד ותמצא בו עניין על מנת שלכולנו יהיו עוד מקום לקרוא
    אין לי ממש מה לומר חוץ מזה שהייתי רוצה שתתעד את אילת .. אף אחד עוד לא כתב משהו ראוי .. אז תכתוב 5 פוסטים על בכלל ואחד על אילת .. זה יהיה משהו.
    בהצלחה
    אני אבוא..
    לבלוג לפחות
    מאקי.

    השבמחק
  9. שפוי לכאורה ? בחים לא ...חחחחחחחחחח
    איש יקר ברכות על פתיחת הבלוג , כיף לקרוא אותך
    דרישת שלום למשפחה

    השבמחק